ALLA (?) hjärtans dag

Okeey, vem bryr sig om alla hjärtansdag när man inte har någon att fira den med. (Hade sååååå gärna firat den med DIG, bara så att du vet). Varför heter det ALLA hjärtans dag. Det borde heta "DE FÄRÄLSKADES DAG". eller?! Är jag helt på fel spår? Ist för att sitta och pussas och kramas med någon så förbereder jag mig för en ny vecka med en hel del träning och tid med familjen och vänner. Det duger faktiskt det med. Känner på mig att helgen kommer bli kanon. På fredag ska jag först till Göteborg och gå på universeum med mamma och Simon. Väl hemma därifrån så är det party som gäller. Sen på lördagen kommer jag troligtvis inte må så bra men det är bara att försöka ladda om för på lördagkvällen blir det 19års kalajs! Underbart! :) Nu till något helt annat.
Bytte precis profilbild på facebook. Asså fan va ego man kan vara..Har just nu 45 olika profilbilder att välja mellan. Det är sjukt haha! HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0