glad

hej å hå! ursäkta dålig uppdatering men i dag är jag på G! dagen har varit kanon verkligen, jag har fått beröm och det piggar ju verkligen upp en hur mycket som helst. Butikschefen sa att jag var en trevlig, glad och att jag gjorde precis det jag skulle göra plus lite till.. asså fan vad glad man blir, man vill bara att det ska bli en ny dag..

gick ifrån "jobbet" med halv sex. tog en buss som gick vid fem i sex, byte i Lockryd. när jag väl var framme i Limmared tog jag mig en tripp in på ICA. köpte yoggi och fyra klementiner. kollade bort mot PREEM och såg rak sträckan som det sedan skulle bli intervall löpning på och även min död haha. gick upp till hallen och bytte om. träffade Egzon, svettig och go! kvart över sju började löp stegen.. trött efter sju meter ;) ne, inte riktigt, sprang ner till rak sträckan körde intervall träning och sedan tillbaka. GUD säger jag bara men så jävla skönt efteråt. kan lägga mig med gott samvete, för en gång skull :) jag är faktiskt jätte nöjd med min dag i alla fall det måste säga.
juste köpte en två-fingers ring i dag också. GRYMT NÖJD!
Gina Tricot 79,95 sek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0