GOD JUL!


Engelska B och Historia A?
sitter här på mammas jobb och funderar på vad jag ska välja för tilläggsämnen till trean. Engelska B och Historia är ju grymt bra att ha iaf om man ska bli polis. haha det är säkert bra till andra yrken också menmen. hmm aah får ta och grunna på det en stund till tror jag. har ju faktiskt flera månader på mig att bestämma mig.

GOD JUL!
ja iaf. "i dag är det en vanlig dag för i dag är det lilla-julafton dan, hurra hurra hurra" JA! lilla-jul i borgstena ikväll. gud vad roligt! ska ut på stan och julhandla det sista med mamma sen. blir nog till att köpa något mer till Simon, men vad vet jag inte än?! förslag till en kille i 16 års åldern? sen vet jag också att mamma ska handla något till mig ifrån Simon. mycket spännane. får blunda medans hon gör det hihihihihihi. måste bara säga att jag är grymt nöjd med min ring jag köpte i förrgår. mm like it! nu ska jag försöka dra mig från datorn och röja upp i butiken lite. ha det gött så hörs vi puddingar!
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0