hejdå fina dag och underbara lov

Helt underbar dag med sol, vänner och Oboy! Okey, vi börjar från början. Alltså från gårdagens sista timmar. Lisa kom och hämtade mig vid kvart över fem. Begav oss sedan ner till Sara för att hämta henne och sedan ut till Moghult för att hämta Tina. Knackade la på Beccas dörr vid några minuer över sex. Sjöng en jätte fin truddelutt och samtidigt fick vi våran välkomstdrink. Den satt som pricken över it. En liten sådär återställare kände jag :) Sen blev det mat. Potatis i ugn, grillat kött och Tzatsiki. Väldigt gott måste jag säga. Resten av kvällen bestod mer ller indre av snack och skratt! Tack för igår helt enkelt tjejer!
Nu, dagens bravader. Jag och Sara gick upp vid halv elva ungefär. Lite frukost på det och sen var det städning som gällde. Sara hade redan gått hem och jag hade inget att göra så jag tänkte att jag får la festa till det och ta tag i trasan lite. Blev klar efter en timma och då hade Sandra redan frågat ifall vi skulle gå ut och gå. Vi tog oss en sväng ut på en och en halv timma. Gick och gangstra oss på isen lite. Kollade alla coola killar som åkte på sjön med sina tuffa bilar haha. Sen hem till Sandra och drack Oboy. Vid halv fyra traskade jag och Sandras syster, Cajsa ner till hallen och tränade lite. Eller hon tränade, inte jag. Avslutar kvällen med Solsidan och Wallander. I morgon är det skola som gäller för första gången på en och en halv vecka. HÄRLIGT!
tack för denna vecka, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0