Hos Emilia

Hej, och ursäkta för dålig uppdatering nu det senaste dagarna. Jag mår la ganska bra. Finns fortfarande saker som sänker mitt humör och min glädje, tyvärr. Vad gör jag då? Nedu, sitter och kollar på när Emilia gör fetaostsallad, steker kyckling och kokar ris. Lyx känner jag!
Vaknade vid tolv tiden, gick upp åt lite pizza från Emilias middag från gårdagen. Gick sedan upp till sängen igen och fortsatte kolla på en film som vi inte blev klara med igår. Vid fyra tiden pallade vi oss ut på en kvarts promenix och nu sitter vi här. Snart mat, sen mello och glass med varma hallon. Unederbart!
För er som undrade vad jag hade för mig igår så var jag i Svenljunga på vollybollnatta.. Trevlig kväll! :)
Ha det fint så hörs vi! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0