idag lever man

Fy tusan! Det är inte okey att dricka ur en hel liter vin på tre timmar. Fy då! Tjejer och killar, sanningen är den att dagen efter mår man inte sååå prima men vad fan, man lever bara en gång! Jag hade nog roligt igår, eller ja dom säger det iaf. Fötterna är en aning svullna. En viss Sandra Lundgren drack ju inte bara vin igår, hon dansade också. OJOJ!
Vaknade av att solen låg och stekte på mot mitt ansikte..HOOTHOOOOT! Nu sitter jag vid kökbordet tillsammans med My och Julia. Pratar och dricker vatten. Ikväll blir det ännu mer fest, fast denna gången i Länghem.
Nu tillbaka till gårdagens inlägg som jag aldrig skrev haha. Var ju på Universeum med mamma och Simon. Hann till och med springa in i några affärer i Nordstan. Jag fick med mig en tröja, svarta knä strumpor, två nagellack och en kofta hem. Bilder kommer någon annan dag. Nu känner jag väldigt mycket för soffan och ännu ett glas vatten. Ha det fint folket så höra vi! PUSS
Ja, man ska la va lite trött sådär "dagen efter".. söötnosar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0