Jätteglad!

Shoppingen avklarade, träning väntar, 15 av 18 på mattprovet, VG på svenskan ! Det kan näst inpå inte bli bättre.. Vilken underbar dag!
Åkte till skolan som vanligt. Hade tre lektioner + klassråd och mattestugan. Vid kvart i ett bar det iväg till Gällstad tillsammans med Bella och Johanna. På typ en och en halv timma hann vi med nästan alla affärer i Gällstad+ fika på Lager. Anledningen till att vi åkte till Gällstad var den att jag hade kollat in en tröja som jag ville ha. Var osäker på ifall jag skulle köpa den först så det var därför jag inte köpte den igår. Ja, nu hänger den iaf i min gaderob. Så FIN! Nu får jag nog ta och lugna ner mig med shoppandet igen, tyvärr! Pengara är slut.. haha Inte okej någonstans. Ikväll blir det iaf träning och jag älskar det. Ett liv utan träning är inget liv. Dagens citat känner jag . Ha det fint så hörs vi. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0