Roadtripp

Hej och hå! En dag med både tråkigheter och roligheter. Startade dagen med att gå upp vid typ åtta. Tog på mig, åt och sedan ut och hjälpte pappa med veden. Jobbarbyxor och en stor tjock jacka fick bli förmiddagens klädsel. Gick in vid ett tiden. Ducshade, lagade mat och städade lite. Vid halv två stod det äntligen en liten turkos Renault utanför dörren. Rebecca Ontero var på plats. Hoppade in i bilen och begav oss till Dalstorp för att hämta Sara Jansson och så startade vi våran lilla roadtripp..
Ingen visste var vi skulle och ingen kom med förslag. Ända tills Becca sa de! Ullared. Vilken Idé tjejen. VI DRAR TILL ULLARED! härligt. Vi tog oss dit, handlade lite och åkte sedan hem. Allt jag köpte gick på exakta 80 kr om ni ville veta. På hemvägen hade vi våran efterlängtade fikastund som vi hela dagen hade snackt om. Jätte onyttigt men på söndag gäller det. Jag och becca har bestämt oss för att skärpa oss.
  • träna mycket
  • inget bröd, bara knäckebröd
  • inget godis
Ne men herregud! Detta ska vi la klara. Braa man har den rätta viljan och har ett mål så kommmer det gå bra! :)
Bosätter mig framför teve resten va kvällen, lite mat ska jag nog kunna trycka i mig också. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0