samma som alla andra dagar

Haha, jag är ju såååå tråkig mina dagar brukar för det mesta se ut följande:
06.00- går upp
07.20- hoppar på bussen
08.05- börjar skolan
15.00- slutar skolan
16.00- hemma ifrån skolan
16.20- äter
19.00- blir hämtat för träning
19.30- träning
21.30- hemma ifrån träning
21.45- äter kvällsmat
22.30- sova.
Ja, så ifall ni undrar var jag är så vet ni det nästa gång nu.. Haha. Ne men såhär är det faktiskt inte varje dag. I morgon blir en stressig dag.. Åker direkt från Borås till Nittorp. Det är mö då!
Vaknade precis, Lisa kommer och hämtar mig om en kvart så det är nog dax för mig att vakna till nu.. PUUHH! Ha det fint folket och glöm ej enkrona-match i morgon i Nittorp klockan 19.00, gratis inträde!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0