sista februari

Hej och hå vad tiden går! :) Redan sista februari, snart första juli. Eller ne, det kanske var att ta i. Ne men det ä inte långt kvar nu till sommaren. Fast vi ska ju genomlida två perioder före det varma och fina vädret börjar. Påsken-kaninernas tid och valborg- brasornas tid. Ja, hoppas på att det går fort bara! Har redan fått en påskhälsning från Daniela. JÄTTE SÖT!
Helgen med Emilia har varit helt underbar. Hon är en väldigt speciell vän som man kan lita på i både vått och tort! Jag älskar dig hjärtat! Å vad har vi gjort? Ne, slappat, ätit, sovit, kollat TV :) Det är fan inte mer än så tror jag inte. Det är inte mö då!
Sjöng mig genom eftermiddagen (med Sandra som sällis:)) och tränar mig genom kvällen! Vilket underbart liv jag har. Även fall det finns brister.
ha det fint så hörs vi gott folk. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0