SOFFAN, min största kärlek!

Nu har jag slagit mig ner i soffan och jag känner mig bokstavligt talat nerslagen. Huvudet snurrar och ögon slår snart igen. Gårdagens sista timmar spenderades iaf med ett sjukt gäng. Henrik Lignell, Patrik Wilsson, Adam Andersson, Robin Åbom, Sara Nilsson, Emilia Torën, Anna Davidsson, Julia Carlbergh och Egzon Kelmendi. Johanna Emanuelsson, Sara Jansson och Sabina Oscarsson var också här en stund. Verkligen en jätte lyckad kväll men som sagt inte lika roligt i dag.
I går kväll bestämde jag och Anna  oss för att vi skulle sova inne i mitt rum och min säng. Vi somnadet la vid tre tiden ungefär. Försökte få tyst på Egzon som sov i mammas dubbelsäng tsm med Julia och Adam men som sagt det gick ta mig fan inte att få tyst på honom. Somande iaf tillslut. Vaknade la vid sex tiden av att Egzon även en gång till stör mig och Anna i vårat sovande. Denna gången låg han mellan oss. Jag låg med halva röven utanför sängen och Anna var intryckt ett par meter in i väggen medans Egzon låg där och breddade sig. HERREGUD! Kunde som tur var somna om en liten stund sen var det dags för ännu mer bravader. Simons väckarklocka ringde klockan typ halv sju. Jag går in och ska stänga av den och där ligger Patrik uta att ha vaknat. Helt otroligt! Tänk er en kyrkklocka fast i mindre format, så jävligt tjuter den men ne då, det hindrade la inte Patrik från att sova. Vid halv åtta gick jag in och lade mig i mammas säng tsm med Adam och Julia. Mycket skönare och bekvämare måste jag säga. Gick upp vid tio och möttes av en städad lägenhet  och färdigdiskad disk. Helt underbart! ♥ Tack Anna ♥ Orkade inte göra någon frukost och då kom någon med förslaget att vi drar en pizza. Bästa förslaget kände jag. Vi gick upp så vi var där vid elva när dom öppnade, TRODDE VI JA! Öppnade inte fören tolv så vi tog oss en tripp ner till banken och ICA. Träffade Sara och Annie. Började sedan gå upp mot Campino igen och tillslut fick vi våran efterlängtade mat.
Nu sitter jag här och kollar på reprisen av Let´s dance. Pappa kommer och hämtar mig och Simon om en timma ungefär.  Nu dags för en tupplur sen packning och ev en joggingtur lite senare. Kvällen blir lugn. Tack gud för det!
puss från en BAKFULL Sandra



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0