Städa?

Okej, jag älskar mitt rum men vad fan har hänt här? Tredje världskriget, en komet, storm, virvelvind? Ja, va tusan. Sanningen är ju tyvärr att det är Sandra Lundgren som varit i farten, eller i farten kanske var fel ord att välja i detta sammanhang. Det rätta ordet till dessa bilder är la LAT.. Eller vad känner ni? Så känner jag iaf, helt spontant.


Okej igen, måste ju erkänna att det är helt underbart att det är helg imorgon. Fredagen kommer starta på bästa möjliga sätt. Göteborg med mini-familjen och sen feeeest med dom bästa. HÄRLIGT!
Har funderat på att tänka på refrängen rätt länge nu men ja som sagt är ju ganska trög så det går ju inte direkt undan för mig. Får nog bli soffan med Mammi en liten stund till. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0