2011

Hej folket, Hur var eran nyårsafton?! :) Min var la lite upp och ner. Förfesten var grymt skoj. Vi åt och drack jätte gott. Eller det där med att vi drack gott höll la i sig iaf till slutet då Annie skulle försöka få i mig whisky. Usch, fy och blä säger jag bara men tack ändå sötAnnie! Vid tio tiden åkte vi iväg till Ekefors. Först kom vi inte in för att det var för mycket folk och klart som korvspa att gud skulle bli pissenödig just då också. Så när vi väl kom in var både hår och smink förstört men vem brydde sig för där inne kände man högst tio personer haha. BORING! Helt nykter var jag inte iaf och det kändes verkligen som det var lite vitsen med denna kvällen. Jaja, man ska inte klaga! Jag lever och mår bra i dag och det är la huvudsaken.  Nu ska jag försöka få tag på min bror sen äta lite. Cup i morgon, TAGGA!!!!! ha det fint. Puss
fler bilder finns på facebook!

Nyårslöfte: Inte äta godis och försöka ta tag i tränandet lite bättre.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0