APU

första APUdagen är gjord. gick faktiskt bra men ont i fötterna och ryggen har jag. jag har för det mesta fått hänaga upp kläder som trillat på golvet. eftersom att det är rea nu så är det mö sånt skitjobb säger dom. så det ä la bara att stå ut. finbesök fick jag också idag. Agnes och My. inte dåligt!

över till något annat. har sjukt ont i sidan av bröstet. fick en armbåge rätt in där i går. det va fan inte skönt kan jag tala om för er. det ä mö nu tjejer och killar! längtar som fasiken till helgen med.
över till ännu en annan grej. när jag och mamma åkte hem ifrån borås i dag så började vi prata om barnprogram och då kom vi fram till något som hette: rädda joppe-lev eller dödande. kommer ni ihåååååg? sjukt bra barnprogram.
inget mer att säga. ha det. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"rädda joppe-lev eller dödande" kommer jag inte ihåg men "död eller levande" har jag sett :D

2011-01-27 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0