back to school

jaha, då va det roliga över och allvaret börjar. imorgon är det back to school som gäller. finns la både positiva och negativa grejer med detta haha. får ju faktist träffa alla som jag inte träffat på hela lovet men också börja lyssna på allt tjat som kommer ifrån lärarnas käftar haha. om man förstår vad dom säger, vill säga haha. troligtvis kommer schemat ändras lite. hade ju personligen tyckt att det skulle vara kvar så som det är. slutar tidigt både måndag, tisdagoch fredag. börjar sent onsdag och torsdag. men krånliga som dom är så ska la dom hålla på och fepla och ha sig. väldigt onödigt att lägga ner sina dyrbara liv på de. nehe, har la tänk på lite annat än bara skolan i dag. har faktist gjort endel bra saker. övningskörde bakom Svedbergs, var F14 fystränare, varit ute och gått med både mamma och Sara, varit smakråd åt mamma i Gällstad och kollat skidor på TVen. haha det sista var inte så energigvande men vem bryr sig. Juste jag har ätit sprödbakad fisk också. har hört att man blir smart av fisk så tänkte förbereda mig lite inför i morgon haha. Ne, nu har jag tänk att dra tummen ur röva och fixa lite kvällsmat. ni får ha det fint! köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0