bergodalbana

hej å hå, ja det är bara förnamnet. hela dagen har liknat en bergodalbana eller en väldigt guppig väg eller en räck och ring-lektionen i skolan. upp och ner, ner och upp tuppen gal i granens topp. ja, herregud vad jag var snurrig ett tag där i morses. men vet ni vad det betyder?! jo det ska jag berätta för er. anledningen är den att jag hade grymt roligt igår. väldigt lyckat måste jag säga. tack @sara jansson!
ja, nu sitter jag här hemma i soffan och bara sitter här. lite facebook och tv mellanåt. i morgon är det skola som gäller igen. men bara i två dagar även denna veckan. sedan är det dags för APU igen. ni får ha det fint så hörs vi. PUSS













Kommentarer
Postat av: Eldarsilje

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-09-06 @ 07:20:17
URL: http://eldarsilje.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0