Borås

hej
var ju som sagt och kollade fotboll igår. slutresultatet blev 2-6 alltså vann vårat kära Nittorp mot Ulricehamn. helt underbart! åkte till Dannike och till mormor och morfar på dirren efter matchen var slut.
idag vaknade jag vid halv elva ungefär. gick upp och åt frukost och sen iväg till Borås med mor och bror. kollade efter ett skidställ till Simon. själv köpte jag mig en brösthållare på Lindex. väldigt vacker måste jag säga! haha. nu sitter jag här och kollar handboll och det är jag la inte ensam om antar jag.  på kvällens meny stod det nog pannkakor tror jag, hoppas jag med andra ord.
nehe, nu har la inte jag så mycket mer att tillägga i dagens inlägg, så vi hörs i morgon pöjkar och flickor.
Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0