disappointed, angry and sad

visst man ska inte klaga på livet, men vad fan är det vi lever i. en värld av hat, kärlek och besvikelser. allt går alltid upp och ner och någon gång måste man ge sig. jag har inte tänk att ge mig än.. kanske finns det ett litet ljus kvar som jag kan följa. detta är riktigt jobbigt!

nu till min dag. helt okej har den faktiskt varit, måste jag säga. humöret har la varit lite upp och ner men har försökt att inte visa det så mycket. köpte en glass för 5 kronor efter middagen också (skulle egentligen kostat 25) sicket kap av Sandra Lundgren! HAHA slutade halv tre. väl hemma ifrån skolan var det dax för städning. PUUH.. nu sitter jag och kollar på BECK- monstret. riktigt grym. lite senare blir det macka i ung med räkstuvning på! mummmma.. ha en fin kväll pojkar och flickor, gubbar och kärringar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0