halv åtta hos mig

sitter och kollar på "halv åtta hos mig". ett sjukt bra program måste jag påstå! gav mormor den kokboken i julklapp så jag bara väntar på att hon ska vara med i TVrutan någon dag.

skoldagen har la varit helt okej! asså jag har faktiskt ingenting att berätta för er i dag. eller jo. stannade kvar efter skolan. slutade vid halv tre då kom Öberg. fick sitta i skolan och vänta på "drygJansson". gick sedan till klädstället där Sandra och Sara köpte likadana skinnjackor haha. sicken fantasi dom tjejern har säger jag bara! sen iväg till fiket och åt grillad panini. himlans gott! tog halv sju bussen hem och nu sitter jag här och kollar på top model. NO LIFER!
ha det!

LOOK: http://www.youtube.com/watch?v=UOcGif1dB8A HAHA <--- Sara sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0