helg på G

Grattis Jeanette!♥
är det ingen mer än jag som är sjukt taggad för helg nu?! gud vad skönt! APUdagen har varit jätte bra och kan ju faktiskt berätta att för första gången på jätte länge så är jag faktiskt glad, både på in och utsidan. visst finns det grejer man tänker på men ibland är det bara så skönt att kunna blockera dom. hade beep-test (fystest) på fotbollen i dag också och det gick faktiskt bättre än väntat. och nyårslöftet har jag kunnat hålla än så länge också- inte äta godis. ja som sagt här har ni en ganska glad Sandra idagen. eller det finns en sak om inte är så bra. haha bara för att hitta något. det mest negativa är att min älskade gose Johanna åkte till egypten klockan tio i morses. kommer hon se ut som en kamel när hon kommer hem nu då?!! någon som varit där och vet?
puss en orolig men ändå happy Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0