helgen fullbokad

helgen är fullbokad och klar!
fredag: APU på Kappahl sen kalas i Ulricehamn.
lördag: party
söndag: bakis
haha bra planering Sandra Lundgren :) - man tackar, man tackar!
dagen har varit rätt soft måste jag säga. började tisdagen med en god frukost och sen en tjugo minuters lång busstur. satte på mig idrottskläderna, behöll dom på i en timma ungefär. sen på med riktiga kläder. traskade iväg till gymnasiet och till svenskan. där vi just nu kollar på en film som heter någonting med Gillbert..(kommer inte ihåg namnet) den kan jag absolut tipsa er om iaf haha. sen ett kort oseriöst klassråd vid elva. pratade om allt och inget :) efter slutad skoldag åkte jag in till Borås och till mamma. var där till halv fyra. sprang typ in till resecentrum för att inte missa bussen jag och Becca skulle med, men det var lugna puckar. ja, skulle som sagt med Becca hem och planera lite, kom la inte fram till så mycket haha. åkte ifrån Länghem vid kvart i sju. ännu en träningskväll väntade. det gick la bra fram tills jag trillade och slog i armbågen. fick sjukt ont och nu har jag en blödning i den påstår min tränar. WTF!

sitter nu framför TVen. får nog bli sängen och Karlavagnen snart! är sjukt nervös också, första APU-dagen i morgon. ska vara på Kappahl tre dagar i veckan i fem veckor. hoppas djupt på att det blir en bättre tid än min förra . GUD GE MIG STYRKA! amen haha
ha det fint! PUSSS

(fungerar inte att ladda upp bilder och sånt. så nu vet ni vfr det ser så tråkigt ut! haha ) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0