Ingen rubrik

Det finns så mycket skit man lägger ner sin dyrbara tid på. Visst är det svårt att låta bli ifall någon gjort något dumt emot en men va fan.. Man lever bara en gång. Man ska vara glad för att man födde till denna jorden. Det är helt okej att ogilla människor men att hata och vilja döda är absolut otillåtet. Jag har själv sagt att jag hatar och vill döda men innerst inne kanske det bara är avundsjuka eller någon annan konstig grej man kommit på. Jag har inte sagt att jag är helt perfekt. Det finns ingen som är och jag kommer inte heller sluta hata de jag inte tycker om. Bara en grej jag kom och tänka på. Vi använder väldigt mycket onödiga ord och fraser. Det är bästa att tänka sig för innan man kanske ev sårar och skadar någon psykiskt.

Nu över till det lite mer oseriösa fast aah, det ä la seriöst detta också :) haha Drar till Jönköping med Marcus och Johanna i morgon. Ska tydligen äta köttbullar på IKEA. Den ni! Sen hem till Dalstorp och mys med bara min Johanna. Vi ska äta och kolla film jätte mycket haha. Prata massa hemlisar ska vi göra  med varandra också.
Måste bara säga att jag längtar grymt mycket till sommaren haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0