jorden runt

jaha, då var snart ännu en fredag över. har hunnit med en massa olika saker i dag och träffat en JÄDDRA massa olika människor och då menar jag verkligen många, många olika raser. alltså jag är abolut inte rasist eller något men att vara i knalleland en sådan här dag var ta mig tusan nästan som att resa jorden runt på 5 minuter. det var en riktigt intressant resa. sen har jag ju varit på kalas också. både Gunilla (faster) och Jesper (kusin) hade fyllt år så det var bara att tacka och ta emot god mat och kaffe på det haha i morgon är det party, är verkligen taggad till 110%.

över till något helt annat. Sara bytte ju mobil nummer i dag som ni kanske har sett på facebook. måste bara göra henne lite stolt och berätta att jag redan nu kan hennes nya nummer i huvudet. den är fan inte dålig Jansson!

vet i fasiken vad jag ska skriva om mer nu så det får nog vara bra där. bli inte förvånade ifall det kommer ett fylleinlägg i morgon kväll. ha det fint så hörs vi i dimman nästa gång! puss

GUD va jag har dålig fantasi. jävla jordklot HA-HA-HA

Kommentarer
Postat av: Bella

Hihi varsegod;)

2011-01-29 @ 10:49:54
URL: http://bellajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0