kor/st(-)dag

kan ju faktiskt förklara överskriften med tre olika anledningar.
anledning 1:
måste ju nämna och berätta att jag äger upp både Viktor, Egzon och Anna på neger och president (kortspel för dom som inte vet vad det är). ni kan kalla mig Sandra presidenten Lundgren om ni vill. eller ne, det räcker med presidenten. alla vet la vem det är ändå! eller hur?! ja det var första anledningen till att jag valde min jätte genom tänka rubrik.
anledning 2:
i morgon går jag i skolan mellan 08.05-10.05. det är ju rätt skönt måste jag säga. tyvärr har jag inte någon buss hem fören 12.10 så det blir la te och sätta sig och göra klart turismen och samhällen. två fett jobbiga inlämningar ifall ni ville veta det också.
anledning 3:det var länge sedan man var ute i Nittorp, eller ja med fotbollen. men ikväll var det dags för kostläsning med Kenny. en mycket intressant föreläsning måste jag säga. det är mycket både nytt och gammalt som har trängt in i min hjärna. ex.
  • för att gå ner i vikt och sedan hålla det ska man inte sluta äta mat/kolhydrater mm.
  • man ska INTE käka färdiggjorda köttbullar (mycket socker)
  • man ska äta tre ordentliga måltider per dag
  • man ska äta tre mini mellanmål per dag (tränande= knäckebröd, ett glas mjöl och en frukt. ej tränande= en frukt
ja en väldigt intressant och rolig dag! tack för mig hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0