lalalala

första dagen i skolan har ju varit rätt okej faktiskt. roligt att träffa alla igen. det har blivit en del skratt idag kan man ju säga haha. Anus har varit helt cp, Julia har varit helt knepig, My har varit helt off, Marre har varit skrattig och Emilia ja, jag vet i fan. allt man kan vara kanske =) det är så mycket konstigt som händer hela tiden. hade matte idag. gick la åt helvete som vanligt.. fattar ingenting. sista psykologi lektionen idag också. det är obeskrivligt skönt att ha den kursen gjord. blir nog ett G i betyg men det är jag jätte glad för haha.

kom hem från skolan och bussen för ungefär 4 timmar sedan. hade sjukt ont i magen så tänkte inte att det skulle bli någon träning denna kväll men precis när jag lagt mig i soffan så skickar Sara. det var bara på med "gåskorna" och sedan ut o gå. påtal om något annat så måste jag nog sova lite bättre och längre inatt. resten av kvällen får nog bli en riktig slapp-kväll framför teven.
19.30 Halv åtta hos mig - säsongs premiär
20.00 Familjen annorlunda-(Top modell 15)
21.00 spårlöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0