Shoppingsugen

allt är Sandra Söderlinds fel.. hon började fråga mig efter en klädsida och sen var jag fast. Love you ändå gullet! haha letar efter kläder, väskor och accessoarer överallt och suget i magen efter att få handla blir bara mäktigare. haha finns det någon psykolog här i närheten som kan berätta för mig att jag inte har några pengar och inte kan handla?!! haha not good att vara sjuk! Just nu letar jag efter någon bra sida där det finns snygga, billiga och moderna vårjackor. har ni något förslag så hör gärna av er. funderar på att köpa en ny skinnjacka?! kan man ha det i år igen? det blir typ aldrig omodernt. snyggt är det också!







hemma från skolan i dag iaf. som ni kanske redan har förstått. gud vad alla saknar mig där på gymnasiet ;)
ska iaf försöka palla mig på hockey ikväll. derby väntar NIK-UIFK i ulricehamn. åker in med Johanna. hon gör mig glad så förhoppningsvis glömmer jag min förskylning och mitt halsont för några timmar. haha här är allt jag vill ha just nu!
Tröjor/skjortor/byxor/accessoarer mm.
Martina cardigan 199 sek gina tricot                                Shakira party blouse 249 sek gina tricot
Steffie cardigan 199sek gina tricot Vendela top 199 SEK gina tricot
Anna leggings 199 sek gina tricot                                 Blenda party trousers 199 sek gina tricot
star canvas chino - lt safari sup 300 sek vero moda   Lycky pb denim destroy legging-bazar 300 sek vero moda


zulu waist denim leg multi patch 108 sek vero moda

Megan Balcony bra 129 sek gina tricot Annie lace boxer 59 sex gina tricot
avslutar med en sjukt snygg väska som finns både i svart och brunt. Daniela bag 299 sek gina tricot

Kommentarer
Postat av: ingrid

tjenare! det råka inte va så att du köpte en sån där brun daniela bag från gina tricot och nu är less på den? isf köper jag den nämligen gärna för ett brabra pris:)

2011-06-14 @ 14:09:25
Postat av: Sandra

Hej Ingrid! Det blev tyvärr inte så. Hittade en annan som jag tyckte bättre om. Så har tyvärr inget att erbjuda :(

2011-06-14 @ 15:54:28
URL: http://saaandralundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0