sjuk

jaha då har man blivit och gått sjuk såhär lagom till helgen. bra kämpat Sandra Lundgren. (hade ju inte varit helt fel att ligga och sola på en strand i thailand nu). jag som hade sånna planer inför helgen. fredag-hockey i Ulricehamn/fest i Limmared. lördag-kanske ev match och mormor och morfar. söndag-kalas hos kusinerna. allt bara är förstört nu. kanske drar och kollar match ändå. Johanna har ju fått körkort i dag också så nu ska jag och hon brumma hela tiden. haha GRATTIS GULLET! ♥

skulle ju egentligen tränat i dag men det sket ju sig de med. ska iaf ut till Limmared och kolla på träningen.

mina ögon är jätte varma och min huvudvärken blir bara värre + att jag precis slog i huvudet i fönstergrejen AJJ!! tusan vad jag klagar haha. men det är faktiskt synd om mig nu.. mjukisbyxor och tjocktröja får bli klädseln för kvällen. ni får ha det fint! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0