träning på G

hej, skolan i dag har la varit helt okej. anledningen till att jag inte skrev igår var den att jag inte kom på vad jag skulle skriva. hade helt enkelt ingen fantasi  haha. det har jag egentligen inte i dag heller men jag skriver ändå.
ikväll blir det sista träningen inför STT-cupen i Nittorp. om det blir spel i a-laget får jag reda på ikväll. annars blir det F17. är grymt laddad fast nervös på samma gång. döma ska jag ju göra också elart. på söndag. det blir p14 som får stå ut med mig och mina visslingar. har aldrig dömt i hela mitt liv så dom behöver nog inte vara så rädda. har precis tryckt i mig lite mat också haha för de som ville veta. vi hörs i morgon gott folk. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0