TRÖTT

höll seriöst talat på att somna stående när jag dömde i dag.. så sjukt! förhoppningsvis fixar pojkarna i huset maten ikväll men det är inte så stor risk att det händer så jag får la palla mig ner till köket och laga till lite tacos sen.

helgen har varit grymt rolig men lite tröttsam. gick och lade mig halv tre i  natt och gick upp vid kvart i sju i morses. åkte ut till Nittorp och kollade F15, spelade i F17 och dömde P14. spelet gick la bra men målen rullade inte riktigt in som vi ville, menmen så kan det va. inget att göra åt!!

påtal om något helt annat. är sjukt sugen på att tatuera mig men vågar inte o troligtvis får jag inte heller. inte för pappa iaf. men om 10 månader så är jag 18 och då får jag göra vad jag vill, eller nästan iaf. haha

ja, som jag nämnde förut så är jag sjukt trött så ska jag nog lägga mig en stund nu. ha det bäst, vi hörs i morgon.
köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0