y=kx+m??!! och glommen

y=kx+m ?????!!! vad fan ä det här, katastrof mother fucker..! känns ju bra att det inte bara ä jag som inte fattar någonting.. puuh! matten förstör hela dagen. fattar verkligen ingenting. BLÄ och läraren påstår att jag ska nå högre betyg. helt pantad den där men säg inte att jag sagt det. kan inte allt bara i min tröga hjärna släppa efter lite. du kan la vara lite snäll, söta, underbara äckliga köttklump eller vad det nu är, vem bryr sig.

har iaf släppt matten. nu kollar jag lyxfällan och sen blir det träning ute i limmared mellan halv åtta och nio. sen hem äta kvällsmat och sen får det nog bli GODNATT. ska iväg till skolan tidigt i morgon även ifall jag börjar fem över tio. jag, adam och my ska försöka oss på dess förbannade tal igen.

nu har jag varit så anti hela inlägget, här kommer lite positiva och super roliga minnen. lite bilder från den bästa upplevelsen i somras, GLOMMEN. vi är även redo för 2011 falkenberg..!!









hela gänget, går inte tacka för många gånger! ni gjorde min sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0