Borta bra men hemma bra

Hej, sitter nu i min egen soffa, äter på min egen tallrik och kollar på min egen TV. Gud vad härlig! Man skulle la kunna säga att jag på något sätt mellanlandat hemma i två dygn. Sara är i Norge nu så det blir nog inte falkenberg fören på måndag kväll men det är ju helt okej det också. Har varit och handlat lite mat som vi ska ha med oss ner också:)Gotttttt!
Har ju också varit ute lite på stan i dag och försökt hitta en svart långklänning. Resultatet blev tyvärr negativt men positivt på samma gång. Köpte mig ett kort linne som passar perfekt till höga shorts. YES!! :) Vi tog också svängen över Hofsnäs för lite solning och god mat. Riktigt skön eftermiddag! :) Väl hemma blev det en promenad på 4 km.
Det är sommarkrysset som får förgylla förkvällen sen blir det nog någon film på tv4+ tror jag det var;)
Hörs! Pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0