En besvikelse

Hej, nu är vi nästa där. Bara tre dagar kvar sen drar vi ner till Falkenberg och till Glommenfestivalen. YES!

Sitter nu på mammas jobb. Har snart lunch och jag ska bannemej berätta för er att jag har jobbat som ett svin idag och igår. Eftersom jag inte skrev något igår kan jag ju berätta lite om gårdagens t-kväll också, påtal om något helt annat

Gick bort till Beccas brors lägenhet där självaste Becca väntade på mig vid fem tiden. Vid halv sex tiden kom också Sara och Sandra upp till lägenhetn. Vi tog oss några kalla cider sen iväg till Jensen´s där Sandras klasskambrat Hanna precis hade fixat ett bord till oss. Vi beställde först in två försätter som vi delade på sen också huvudrätt och efterätt. Allt gick på 200 kronor och det var det verkligen inte värt. Köttet var torrt och segt plus att man typ bara fick 13 pommes eller något. Lite snålt! Haha Det enda som var sådär jätte gott var efterrätten coh det var ändå den billiga delen av middagen. Så nu är jag tyvärr lite besviken på den "exklusiva" restaurangen.

Över till gårdagens Hiss då. Trevlig sällskap, och mycket skitsnack. Ja, det var la de haha.

Jag och mamma bestämde oss precis för att stanna en natt till i Borås, för att sedan i morgon gå ner till stan och försöka hitta en svart långklänning till mig. Hoppas på tur!

Nu middag sedan igång med arbetssysslorna igen. Ha det så hörs vi. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0