Fortfarande i sorg

Jag måste bara nämna en gång till att detta är nog något av det hemskaste jag varit med om, tusan att du skulle lämna oss. Du är saknad Zeboch jag kommer aldrig glömma dig!♥
Ja, kom iaf precis hem ifrån en joggingrunda på 2,1 km. Efter dom stegen var jag som en hög kokade spaghettni. Se vad alkohol och flötig mat kan ställa till med på en vecka. Usch! Detta ska bli ändring på. Man vill ju inte ligga efter för mycket när fotbollen börjar sen igen. Sitter och trycker i mig ägg nu. Alltså ägg som jag aldrig äter i vanliga fall. Folk och tidningar säger att det är nyttigt så får la försöka vänja mig vid smaken.
Kan ju också berätta att Glommen levererade även iår! Bortsätt från vissa saker:( t.ex. att det avr någon tattarjävel som tog min älskade lila cykel:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0