Gårdagen levererade för bra

Hej, gårdagen var faktiskt sjukt rolig nästan från början till slut. Det blev mycket dricka, snack och sång!:) Det är så det ska vara (kan ju möjligtvis ångra mig lite att jag tog de där sista glas vinet igår, huvudet är inte riktigt med i dag ifall man kan uttrycka sig så;)haha). Dock så var det någon omogen jävla tönt som tog min cykel så när jag fårtag på honom/henne så ska den få sig en rejäl utskällning och ev en hård jäddra klapp på kinden.
Idag öser regnet ner så det har la inte blivit så mycket gjort. I och för sig skulle det nog inte blivit det ifall det var sol heller;) haha. Vi har för det mesta leget i soffan och så. Fick la bosätta mig på toaletten en liten stund i förmiddags också. Magen var ju inte riktigt heller med i där;)
Det är la snart dax att korka upp igen, usch! Men JAG KLARAR DETTA!;) Ikväll ska vi se vad Bratt inne i stan har att bjuda på. Vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0