T-kväll i Borås

Hej, precis som jag nämnt i det andra inläggen så har jag varit väldigt dålig på att uppdatera mig här så jag tänkte att jag kör genom de senaste största bravaderna som hänt i mitt liv.Enjoy!
:)

Ja, som sagt T-kväll inn ei Borå tillsammans med mamma, Jonas och i början av kvällen även Jonas dotter,
Kim. Väldigtt trevlig och snäll tjej. Det gillar vi! Tog först en middag hemma i Jonas lägenheten. Det var 
grymt gott efter en hel dag hos mormor. Tog oss ner till torget och till en enorm folksamling vid 20-tiden.
Gick lite i butiker (var var förövrigt då jag köpte min kepa som jag visat). Det var helt knökat. Vilket håll man
än vände sig om fivk man dofta på en helt ny andedräkt. MMMM! Kan ju också rekommendera de som har
trängselproblem att inte anlända till Borås på torsdagar nu framöver haha. Gick la hem vid 22-tiden igen. Då
var det bara sängen som gällde. Riktig mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: Mia

Mammas kille?

2011-07-03 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0