Börjar dagen med Adam & Eva

Sitter och kollar Adam & Eva- Fyra födelsedagar och ett fiasko. Den filmen har jag en sorglig historia om. Jag verkligen stört älskade denna filmen när jag var i 10års åldern. Sorgligt nog så pajade min tv och vi skickade iväg den till skroten. Nästa gång jag skulle kolla på Adam & Eva så var den spårlöst borta. Vi letade överallt men den fanns verkligen inte. Några dagar senare vräker någon ur sig att VHS:en satt i TV och den att den precis som TVen är skrotad. Jag blev sååååå ledsen men nu efter 8 år kunde någon läka mina sår och det blev kanal 26 SF Kanalen. Ett stort tack till pappa som köpte en boxer för några år sedan. Nu kan jag fortsätta leva mitt riktiga liv!:)
Jaja, skämt och sidor. Senare i eftermiddag blir det Elfsborg-Göteborg i självaste Göteborg. Sedan övernatting hos Jeanette.
Vi hörs senare! Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0