Fotboll hela dagen

Hej, det blev en stressig uppgång i dag. Jag trodde att Simon och jag skulle hem till pappa och äta middag med våra kusiner. Försov oss såklart till kvart över nio (vi skulle vara hos pappa vid halv tio). Slängde mig upp tog på mig kläderna, hann inte äta frukost springer in till Simon och säger att vi åker om 4 minuter då slänger han ur sig att det inte blir någon middag hos pappa, med kusinerna , vid tolv.. Nene, och det hade han fått reda på dagen före utan att säga något. Inte okej! Den tidiga uppgången gjorde faktiskt inget. Jag och mamma åkte till Lager för att kolla efter en strandklänning som mamma kan ha nu när hon åker till Menorka imorgon (ganska_avundsjuk_tjej :(). Vi hittade iag en klänning som vi kollat på tidigare så jag och mamma köpte den lite tillsammans kan man säga. Personligen är jag nöjd med min delning av klänningen;)
Resten av dagen kommer spenderas på fotbollsplanen eller på något sätt inriktning fotboll. Ska klockan två ner på möte inför nästa veckas bravader. Ska vara fotbollsledare på fotbollsskolan här nere på Dalshov i Dalstorp sen klockan 19.00 smäller det. Derby mot Ulricehamn på hemmaplan. Välkomna!
Det var nog allt för mig just nu. Hörs senare! Puss

Lager 157



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0