Fredag kvällen

Åkte ju som sagt ut och kollade a-lags match efter avsluningen på fotbollsskolan. Tog Simons moped ut. Matchen var faktiskt riktig rolig och kolla på. Det blev tillslut 2-2 och ett jätte snyggt mål av Elin Hållander som skarvnickade in de andra målet för NIK. En guldstjärna till dig! Efter matchen begav sig alla som hade lust till Tranemo för lite inköp av fredagsmysgrejer. Myset ägde rum hos Monte (Maria Carlsson). Både pizza, godis, chips och dricka fick det bli. Hyrde också filmen "Bröderna Karsson". En film som jag verkligen kan rekomendera ifall ni vill se en problemfilm. Så sjukt irriterande men jäkligt bra faktiskt:). Tog moppen hem vid typ kvart i ett, då var både filmen färdigtittat och resten av laget begav sig hem också. Nu sitter jag här i soffa och kollar på "The ring 2" med bror min. Han gömmer sig under täcket. Så rädd är han;)
Måste nog kolla klart på filmen sen får det bli sängen. I morgon har jag en lååååååång sovmorgon att se fram emot:) PK

Betyg: 4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0