FULLBOKAT

Ojojoj, plötsligt blev min vecka helt fullbokad. Tisdag, onsdag ska jag leka med my+spela match. Onsdag, torsdag ska jag pappa och Simon ner till Göteborg för att kolla Elfsborg-Göteborg sen sova hos Jeanette till Torsdag. Jag är fullbokad rättare sagt ;) men det är ju faktiskt roligt att det händer något i mitt liv haha. Hade ju faktiskt önskat att jag hade ett jobb nu, men som ni kanske alla vet så går jag och väntar på att kiosken i Dalstorp ska öppna. Enligt honom där nere ska jag hämta mitt schema någon gång nästa vecka (:)/:(). Får la se hur det blir med det, han har ju en tendens att kunna skjuta upp allt några veckor.
Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och titta ifall jag hittar lite mat sen bär det tydligen av till pappa för lite jobb:) (Gud, jag är inte van vid sånthär:(:))
PK mina kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0