Grym gårdag

Hej, kan ju börja berätta att det var längesedan jag hade så roligt som jag hade igår i Månstad. Folket var perfekt, huvudet var med och förfesten var grym. Dock kunde musiken varit ett snäpp bättre alltså ute i Månstad men ja den var iaf helt okej och det var ju bra!:) Som sagt förfesten hos Becca var asa rolig;). Nu har jag ju berättat lite om kvällen, över till gårdagens dag då vi "spela" brännboll. Vi förlorade iaf båda matcherna och kom sist i gruppen. Ja, det var la inte så mycket mer och säga om det;) haha.
Vaknade iaf upp på riktigt vid nio i morses...
...av att Sara kommer inspringandes in i Beccas hus. Hejhej! Gick sedan upp och åt lite och sedan vid elva åkte vi ut till min samling i Nittorp. Fick sitta där i typ en timma men det gjorde ju inget, det var ju fint väder:). själva matchen behöver vi la inte prata om så mycket. MEN något som jag är glad för är att jag ska vara med a-laget i morgon eller iaf sitta på bänken. Glad tjej!:)
Nu blir det snart Big Brother final. (Vad ska jag hitta på på kvällarna sen när det är slut ?!!:() Kraaam





Fler bilder finns på facebook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0