Kokt kräfta

Hej! Förstår att ni hade väntat er ett mobilinlägg någonstans sådär mitt på dagen men så blev det inte. Täckningen ute på Getterön var inte den bästa, så det får jag be om ursäkt för även ifall det inte var mitt fel:). Mellanlandningen i Ullared var verkligen välbehövlig. Skrapade faktiskt ihop grejer för 546 kronor. Inget som var planerat, bara lite spontant sådär:). Bilder på sakerna jag köpte kommer upp någon annan dag framöver.
Överskriften stämmer faktiskt, jag ser verkligen ut som en kokt kräfta. Jätte röd och stel! MEN som sagt, jag får la skylla mig själv att jag inte sprutade på solskyddsfaktor.
Sitter nu vid teven och kollar Johan Falk. I morgon får se nog bli en sväng in på ICA för att förhoppningsvis hämta mina skor och byta några ord med Sara. YES MAN!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0