Målvakt?

Hejsan hoppsan kära läsare (Jossan, Becca)!:) Allt fint med er? Med mig är det prima skinka ifall ni ville veta det.
Hade ju som sagt fotbollsskola även i dag. Efter avslutad träning så skulle ju alla ungar duscha och greja precis som man brukar göra efter ett hårt pass;). MEN självklart finns det också problem med denna "aktivitet" precis med alla andra. Killarna skulle la såklart tjuvkika in när tjejerna duschade. Tjejerna fick i alla fall förflytta sig upp till ett annat omklädningrum där dom säkerhetsskyddade rummet ifrån de nyfikna motsatta könet. Låste dörren och hängde för fönsterna med handdukar. Höll våran årskull också på så?!! Inga minnen av det ;). Herregud!
Kan ju också meddela att jag var målvakt på träningen idag och att det var SJUKT roligt! funderar starkt på att vara med en målvaktträning. Om jag får vill säga:).
I morgon ser schemat ut på följande vis:
08:30 Uppgång
09:30 Möta upp Annie vid macken
10:00 Starta upp dagens första och lägrets sista träning (för min grupp)
11:45 Avsluta träning
12:15 LUNCH och förberedelser inför 5-kampen som ska äga rum lite senare på eftermiddagen
13:30 Åka hem för dusch och ombytning till riktig kläder
15:15 Åka ner till Dalshov
16:00 välkomna alla tävlingsugna ungar!!!!:)
18:30 Slut. HEJ DÅ!
19:00 Ut och kolla match i Nittorp.
STRESSIGT!
Nu blir det lite TV sen sängen. Gud vad jag saknar Big Brother. Came back to me baby. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Becca:)

Allt är fint Lunkan!! Mkt nöjd med bloggandet ! ;) PK

2011-06-16 @ 22:23:40
Postat av: Olsson

Allt fint me mig me - kikar in här ibland iaf ;)

2011-06-17 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0