Midsommarsolar

Jag och my ifrån midsommarafton
Ni behöver inte vara oroliga, jag lever har inte bara haft något internet och då inte tillgång till att skriva här. Men nu är jag redo för ännu ett ryck med massa inlägg som kommer innehålla vad jag ska göra på dagarna och ja allt som dyker upp i mitt liv helt enkelt.
Har iaf haft en grym midsommarhelg med massa, skratt, dricka och vänner. Helt amazing! Misommarafton spenderades först i Håcksvik där vi åt och förfestade, sen tog vi bilen ner till Varberg och hängde omkring i stan hela kvällen. Väldigt spontant men jävligt lyckat! 
Igårkväll (Lördagkväll) hade vi besök här hemma av 8 glada 40+are som var sugna på fest. Och ja vad ska man säga,
DET VAR FEST!!!
Idag har jag bara slappat i solen och konstigt nog fått endel färg. Så underbart! Om typ en halv timma kommer
mamma och hämtar sen sen bär det av till Dalstorp.
hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0