22 mars

Hittade igår kväll min smyckehängare som jag gjorde i träslöjden i nian. Tog fram den och ställde den i fönstret. Nu är den där och jag är jätte nöjd. Också bild på mitt nya halsband och lite annat smått och gott som jag har i smyckeväg:)
Hej, solen skiner och jag sitter i soffan och kollar på TV. Det är inte okey någonstans! Slutade elva i dag och hade redan bestämt mig när jag gick upp i morses att det skulle bli en riktig slappdag så lite okey kanske de är ;), eller?!! Efter dagens avslutade lektioner åkte jag, Johanna och Bella hem till mig och min garderob. Lånade ut lite kläder till Bella som ska ut i helgen. Hoppas hon blir nöjd! Vad händer för mig i helgen då? Jo, fredag har jag ingen aning fakstiskt, Lördag blir det 40 års kalas och Söndag förhoppningsvis match med a-laget. Påtal om fotboll. Är det någon som vill köpa fotbollstips utav mig? Endast 20 kronor. Hör av er isf! :)
Resten av eftermiddagen kommer la antagligen spenderas i soffan, det är så det ska va!
PUSS

Kommentarer
Postat av: annie

fan va fint smyckesträd! gör ett sånt till mig med förfaaaan!

2011-03-26 @ 12:48:44
URL: http://anniekerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0