BAAAM..

Nackspärr, GREAT! Skulle kasta mitt första inkast på matchen och så var jag inte tillräckligt uppvärmd tydligen så det knäckte till i hela nacken och nu sitter jag här i soffan med ett varmt lakarn runt min nacke. Men vad gör man inte för att kunna vara ute på planen i morgon igen:) Aha, jag kanske inte har berättat för er att jag skulle spela match i dag. Jo iaf, klockan halv tio bar det av till Dalsjöfors. Matchen började tolv. Fick faktiskt spela hela 90 minuter och jag ska tala om för er att dom sista minuterna av machen har aldrig varit så jobbiga. Jag ville bara sätta mig i en varm och skön fotölj och vila mig. Ungefär så trött var jag hihi. Matchen slutade med fölust, 2-0. Men det var som sagt roligt ändå! Väl hemma så får jag en händelse på facebook. Anna-Karin Claesson har gjort ett inlägg i din logg. Gud va roligt tänkte jag.
I morgon är det måndag och en ny vecka. En vecka som kommer innehålla en heldel fotboll, plugg och sång. Precis som vanligt. Så nu sätter vi igång och hoppas på 7 grymma dagar:), Ha det fint gott folk så syns och hörs vi. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0