BUU..

Hej, nu börjar jag faktiskt bli trött på denna skiten. Först fötterna, sen knät, sen benhinnerna, sen nacken och nu ljumsken. Jag hatar att sitta vid sidan och göra tråkig styrka medans dom andra spinger omkring och har jätte roligt på planen. Är jag klen eller har jag otur?! Ne det är en fråga som jag inte ens vill ha svar på, jag vill också kunna spinga omkring och leka med fotbollen utan att ha skador. Så sen när ljumsken är frisk s¨å har jag bestämt mig för att aldrig mer skada mig. Okej, detta kommer hålla i en vecka sen kommer jag ännu en gång berätta för er hur ont jag har. Det är sånt både ni och jag får ta gott ;).
Ja nu lite om dagen.. Vaknade vid halv åtta och kunde verkligen inte somna om. Låg och drog mig i sängen ett tag sen upp. Satte upp håret och sminkade mig. Vid nio tiden stod Sara utanför mitt hus med bilen. Kunde ju inte börja dagen på ett bättre sätt en en biltur med Sara. Väl i skolan så var det turismlektion i två timmar som gällde sen prov och till sist en handelslektion som fick avsluta denna skoldag. Efter skolan mellanlandade jag i min soffa hemma i Dalstorp sen vidare ut till Nittorp för träning.
Ja det va la min dag. I morgon är det torsdag en riktig, plug,- tagg- och träningdag! Härligt! :)
Jag älskar dig mamma! ♥ utan din kärlek hade jag varit tom, jag hade inte varit den personen jag är nu och jag hade inte mått så bra som jag gör. Du är som ett ljus i natten, du är som en stjärna på skyn och du är som en eld som aldrig slocknar.  Du är min, bara min mamma. YOU MAKE MY DAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0