Caffelatte i solen

En sådan underbar dag vi haft i dag. Både solglaögonen och vårskorna var på. Riktigt härligt! :) En promenad på mega stora Storgatan i Tranemo hann vi också med. Ett besök på Klädstället, Alinas mode och tillslut FIKET gjorde mitt hål. Jätte fina kläder på Klädstället, jätte fina depend nagellack på Alinas och en otroligt god CAFFE LATTE hasselnöt ifrån just FIKET. Måste bara säga att det är nog ta mig tusan den godaste caffe latten jag druckit. Den kan jag verkligen rekommendera till er som har vägarna förbi, man blir aldrig trött på den! :) Det var jag och Emilia som utförde denna utflygt, så efter kaffeköpet så gick vi och satte oss på en bänk utanför kommunhuset. Solen stekte och det kändes faktiskt lite som sommar där ett tag.. Sen tillbaka till skolan för att tillbringa en och en halv timma till bakom skolbänken. Ja, inte så jobbig dag kan jag ju inte påstå. Åkte direkt till mamma efter skolan, tog mig lite spaghetti och köttfärssås och sen raka vägen till träningen. Man kan verkligen aldrig få nog av fotboll och speciellt inte den sammanhållningen vi har i laget! Träningen i morgon igen, sen taggar vi för Cup i helgen..:)
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0