Dag 1

Kämpade verkligen mig upp vid halv fyra i morses men väl uppe så gick allt som på ett rullande band. Kom iväg vid fyra tiden precis som planerat. Bilen rullade och jag somnade såååååååhär djupt. UNDERBART! Vaknade av att vi åkte in i Lindvallen.. Hade alltså sovit i sex timmar. Väldigt välbehövligt:). Väl på plats slänge vi oss in i skiduthyrningslokalen. Hyrde skidor och pläxor till mig. Sen iväg och leta efter stugan. Det tog sin lilla tid men tillslut hittade vi den. Packade in våra grejer och begav oss till backarna nästan på dirren. Vädret var från början helt underbart med både lite blå himmel och sol men sen jävlar ville inte gud som vi längre.. Det började mulna på och snön började bokstavligt talat pissa ner på oss.. Så vi drog oss hemåt mot stugan. Pappa tog bilen och jag och Simon tog någon special väg som han hade hittat. Gick la sådär för mig.. trillade  la ett antal gånger men det är sånt man får ta:). Nu sitter jag i soffan och väntar på att chilinötterna ska komma fram.. Va tusan är dom.. PAPPA?!!;)
Hörs i morgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: Georgmonika

Very interesting site. Lots of good information.

2012-01-04 @ 13:38:42
URL: http://georgmonika.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0