Dag 2

Vaknade tjugo över fam av att Sandra Öberg skickade ett hejdå sms till mig. Hon och Sara åkte ju utomlands idag för er som missat detta. Nedå, jag är inte avundsjuk. JÄDDRA IDDISAR! ;) Somnade sedan om efter att ha morgondrömt lite om hur härligt dom kommer ha det. Vaknade vid halv nio igen. Tog mig en titt ut genom fönstret. Sicket underbart väder. Strålande solsken och klarblå himmel. Väldigt härligt. Detta kallar jag Lindvallen! :) Tog på min underställ och satte mig vid köksbordet. Tog mig lite frukost, sen iväg till backen. Fortfarande jätte fint väder men väldig blåsigt. Vid middagstid träffade vi familjen Ek. Så resten av dagen spenderades med dom. Både några åk i backarna, käk och After Ski med massa musik. Hoppas på lika fint väder och samma värme i morgon när vi beger oss mot hundfjället. Åkte hem vid halv sex tiden. Hoppade sedan in i duschen och tog på mig varma kläder. Nu sitter jag och pappa i soffan medans Simon och jeanette fixar "hemma-gjord pizza".. Får la gå och hjälpa te.. Jätte jobbigt! :) haha.
Juste glömde nämna tat jag gjorde min föörsta vurpa i dag..I barnbacken hihi. vad fan hände där ;). Ha det fint.. Hörs i morgon. PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0