Dag 3

Hej, även denna dag här i Sälen har varit helt kanon. Vaknade precis som igår av att solen sken och att himlen var klarblå. Det går inte förklara hur underbart det är! Eller ja, ni vet ju själva hur skönt det är att vakan utav att solen ligger och steker på ansiktet sådär klokan sju på morgonen  ;) haha. Gick upp vid halv nio, tog på mig och åt frukost. Sen iväg till backen. Även i dag blev det Lindvallen så gårdagens inlägg var lite av en ljugar-text haha. Åkte skidor tills klockan var halv två ungefär, sen var det korv och ett samtal med Emilia som gällde. Riktigt bra middagsunderhållning :). Efter en timmas vila väntade ytterligare några timmars skidåkning. Se upp i backen, fyra hål i nacken! Begav oss hemåt vid halv sju tiden. Måste ju faktikst nämna att det tog ungefär 20 minuter för mig att åka från backen och til hem till stugan (300 meter). Åt helvete gick det:)haha men det är sånt man får ta, även jag har brister ;).
Nu väntar jag på mat och mello.. Vilken helskön kväll!:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0